JOIN ME

Thursday, September 17, 2009

Lamanyaaaa......

assalamualaikum..ceh,ceh lama bebeno aku x update! tp meround rajin pulok, isk..isk.. abis x menda yg nk di update! nie nk kongsi la gmbr2 yg sempat aku snap sepanjang bulan ramadan.. Jom tengok!!

Gambar kat atas 2 aiskrim asam boi @ kat cni ktorg pggil ais asam2.. my laling nk makan slps aku c&p dr blog k.hana.. ingatkn masih ada plastik ais rupa'y dh abis! Mana yg ada d rmh itu la aku guna sbb malas mh p kedai..

Oleh krn x puas ati dgn pmbungkusan ais yg pertama tu,aku 'merajinkan' diriku utk p kedai bli plastik ais.. Hah kan cantik sdh rupa ais asam2 n ais bubur kacang ijau,heeee.. Ini pun ikut style k.hana.. jiran bgi bubur kcg ijau trus p bgkus n msukkn dlm frezer.. pelik pulak selera kmi bln puasa kali nie..

Ini Pengat Pisang @ kat cni org sebut Bubur Pisang Gula Merah.. Kegemaran my laling nie! Sekaligus aku hulur sebekas utk jiran..

Aku bt ni masa kenduri arwah pak mertua aku yg ke-7.. masa hari yg ke-3 aku lenggang kangkung jew,heeeee.. abis ipar duai aku semua teror masak malu la aku nk bw juadah nnt d tertawakn pulak.. tp alhamdulillah kek butter nie bley msuk kat tekak dorg smpi nk resipi lagi..
klu korg nk resipi plabel kek erk!

Pasal tempahan next entry! just 4 balang jew.. tp bg aku yg ada anak kecik nie 4 balang tu byk wooo..!! abis 1 balang dpt 70pcs yg ada p/cup n 80pcs++ tnpa p/cup. nnt sambung la next entry yah,bai2!

No comments:

Post a Comment