JOIN ME

Monday, September 28, 2009

Tempahan Kukis

Assalamualaikum,apa kabar? Berat badan mcm mn,ada yg naik kew?heeeee.. Ari ni nk kongsi tempahan kukis raya 2009.. Mmg sengaja x ambil byk sbb takut x terbuat,mn aku nk letak muka aku,uwaaaaaahhhhhh!!!

So,utk taun ni aku ambl 4jenis kukis jew.. Alhamdulillah aku dpt siapkn wlupn masa nk bt kukis yg terakhir kesihatan agak terganggu skit.. Jom layan gambar!

Almond London, Tart Nenas Gulung, Sweet Coconut Melon, Semperit

Yg nie plak kukis yg aku hidang utk tamu yg dtg kat rumah aku..
Chocolate Crispy Oat

Snow Almond

Keropok Ampelam

Biskut Arab

Batang Buruk Kacang Hijau

Biskut Kacang

1jenis yg aku lupa nk snap kacang goreng,heeee.. Kukis ni semua agak lewat aku bt sbb kesihatan aku terganggu,apalagi slpas FIL aku meninggal.. aku n iman la! tp aku tetap puasa tau..

ok,cau cin cau..heeee





No comments:

Post a Comment