JOIN ME

Tuesday, April 6, 2010

Cupcake Coklat Lembab


assalamualaikum.. wah2 lama'y aku betapa kan!! bz dgn keja2 rumah yg ndak ada sudah2'y.. ini la pengorbanan kita nie sbg insan yg bergelar wanita, anak, ibu, makcik, nenek.. sanggup mengorbankan masa n tenaga semata2 utk kebahagiaan n keselesaan sesi keluarga.. hamboi2 panjang lebar plak mulut aku membebel kali nie KANNNNN!!

Berbalik dgn gambar di atas nun, sblm ni bt versi kek n kali ni ter'over rajin letak dlm papercup plak,heeeeeee.. klu nk resipi p sini, klik

CAU CIN CAU..

1 comment:

  1. Salam.Saya pengunjung baru disini.Saya suka dengan resepi benda-benda manis.Cuma saya ni tidak pandai sangat buat benda-benda manis.aya nak cuba buat your cupcake choklat
    lembab tapi mungkin hujung minggu kot.Itu pun kalau tak sibok.Biasanya saya suka masak masakan untuk hidangan tengahhari.Saya pun ada resepi hidanga tegahhari.kot-kot kita boleh kongsi.Sila singgah diblog saya http://petuadadi2u.blogspot.com.Muga-muga kita boleh communicate dan share idea, kita sama wanita , jadi sibok sentiasa.Wassalam.
    Dadi.

    ReplyDelete